קפריסין ישראל

‫מי‬ אנחנו – ליווי השקעות בנכסים בקפריסין

השקעות בנכסים בקפריסין

אומרים שהסנדלר הולך יחף, אבל זה לא המקרה שלנו.

את הקשר שלנו עם קפריסין התחלנו כשאנחנו חיפשנו הזדמנויות נדל”ן מחוץ לישראל. היה לנו סכום כסף “ששכב” בבנק שבמקום לעבוד בשבילנו עבד בעיקר בשירות הבנק.

לא ביקרנו מעולם בקפריסין ולמרות שזו השכנה הטובה ביותר שלנו, ידענו מעט מאד על האי. אולם, משיחות עם חברים שמענו שיש בקפריסין הזדמנויות נדל”ן, ושווה, לפחות בשל הקרבה, לבדוק אותן.

הבירורים שלנו שלחו אותנו למסע שבסופו רכשנו נכס יפיפה עם בריכה ונוף לים שמניב לנו הכנסה חודשית יפה. נכס, שבישראל, לא יכולנו אפילו לחלום עליו. על הדרך התאהבנו באי השכן שלנו, באנשים, בנופים וגם בהזדמנויות המעניינות שהוא מציע.

למרות התוצאה החיובית למדנו על בשרנו שקניית נכס בקפריסין היא עניין מורכב ושחשוב מאד לקבל ליווי מאנשי מקצוע נכונים. כאלה שלא יעשו הכל בשביל לסגור עסקה ומבינים שהדרך היחידה להגדיל את העסק שלהם היא באמצעות לקוחות מרוצים.

יצא לנו להכיר מגוון אנשי מקצוע מקומיים והבנו, שבדיוק כמו בישראל, גם כאן חשוב מאוד לדעת עם מי עושים עסקים.

בעקבות רכישת הבית בקפריסין, התחלנו להכיר את האי ואת הגאוגרפיה, הכלכלה, התרבות והחברה שלו כמו גם את שוק הנדל”ן הקפריסאי הייחודי.

התחלנו בקטן – עזרה לחברים קרובים ומשפחה שחיפשו הזדמנויות להשקעה אבל מהר מאוד הבנו שהביקוש גדול יותר וכך גם הצורך.
בנינו בהתמדה רשת של אנשי שטח מקומיים: סוכני נדל”ן, עורכי דין ואפילו מנהלי בנק. הכל, כדי שנוכל להעניק שירות הוגן ואיכותי ואולי גם לתרום (בקטנה) ליחסי השכנות שבין ישראל ושכנתה הטובה ביותר – קפריסין.

אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אחרי שתספרו לנו איזה סוג השקעה אתם מחפשים אנחנו נפעיל את רשת השותפים שלנו בקפריסין על מנת שיאתרו עבורכם נכסים והזדמנויות נדל”ן המתאימים עבורכם. במידה ותראו נכס או נכסים שמעניינים אתכם אנחנו נדאג שהשותפים שלנו בקפריסין יארגנו עבורכם ביקור בנכס או יחברו אתכם לבעל הנכס.

בכל שלב אתם תוכלו להחליט אם להמשיך או להפסיק את התהליך. במידה ותחליטו להתקדם ולהשקיע באחד הנכסים, אנחנו נחבר אתכם לאנשי המקצוע הרלוונטיים בקפריסין שילוו אתכם בכל שלב של הרכישה.

התהליך פשוט –

  • פנו אלינו עם כמה שיותר פרטים בנוגע לצרכים שלכם (מטרת ההשקעה, טווח ההשקעה, האם אתם מתכוונים לנצל את הנכס כבית קיט או שאתם מעוניינים להשכירו מיד וכו’).
  • אנשי הקשר שלנו בקפריסין יחזרו אליכם עם רשימת נכסים והזדמנויות רלוונטית ועם מידע ספציפי על כל נכס ומידת התאמתו אליכם.
  • תיאום ביקור בנכסים – ביקור בנכס אינו חובה לפני הקנייה, אולם אנחנו בהחלט ממליצים עליו. היתרון הגדול של השקעה בקפריסין הנה הקרבה, העלות הנמוכה והזמינות של טיסות אל האי. אנחנו נשמח לארגן עבורכם את הביקור בנכס ולעשות את כל התאומים עבורכם.
  • החלטתם להתקדם? רשת השותפים שלנו בקפריסין כוללת את כל אנשי המקצוע שאתם צריכים – עורכי דין, בנקאים וכו’. עם כולם היה לנו ניסיון מאד חיובי ויש להם ניסיון בעבודה עם ישראלים.
  • עזרה בביורוקרטיה ורישום – אנחנו מרושתים היטב ואנשי הקשר שלנו בקפריסין יוכלו לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש בסבך הביורוקרטיה המקומית.
  • טיפול בנכס לאחר הקנייה – במידה ותרצו להשביח את הנכס, לנהל אותו ביום יום, או לקבל עזרה במציאת שוכרים – גם כאן נוכל לעזור באמצעות אנשי הקשר. רשת השותפים שלנו כוללת קבלני בנייה ופיתוח כמו גם חברות ניהול העובדות עם אנשים פרטיים וחברות.

חשוב – בשום שלב לא יופעל עליכם לחץ לקבל החלטה. לא יהיו טלפונים חוזרים, דואר זבל או כל שיטת מכירה פסולה.
יש לכם שאלה? אינכם בטוחים אם השקעה בקפריסין מתאימה לכם? צרו עמנו קשר. אנחנו נשמח לייעץ ולבדוק ביחד אתכם האם קפריסין מתאימה לכם.

עדכונים אחרונים

נדל"ן בקפריסין מול נדל"ן ביוון

27/05/2020

ןיסירפקב קנב ןובשח תחיתפ

15/01/2020

ןיסירפקב רצק חווטל סכנ תרכשה

13/01/2020

האם השקעה בנדל"ן בקפריסין מתאימה גם לך?

Open chat
1
יש לכם שאלה?
Scan the code
יש לכם שאלה בנוגע לנדל"ן בקפריסין? נשמח לענות