קפריסין ישראל

פאפוס - המיקום הכי קסום בקפריסין

השקעות-בנכסים-בפאפוס

פאפוס היא עיר עתיקה ויפהפייה הממוקמת בדרום-מערב קפריסין. היא ידועה באתרי מורשת העולמית אונסק"ו, כמו גם בחופים המרהיבים שלה. ההיסטוריה והארכיאולוגיה משולבים בעיר כחלק בלתי נפרד מהנוף. בפאפוס יש עדיין אווירה בתולית, רגועה ושלווה שמאוד חסרה בזמנים שלנו היום.
בגלל הנוף המרהיב, הים שמקיף מכל כיוון ותוואי שטח שמשתנה והופך במהרה להררי וירוק ככל שמרחקים מהים, מתאפשרים סוגים שונים של נכסים בפאפוס. הסיכוי של דירה בפאפוס להיות עם נוף לחורש ים תיכוני ירוק או לים הוא גבוה יותר מכל מקום אחר בקפריסין.

כמות הזרים שגרים בפאפוס גבוהה-

קצב החיים הנינוח, עלות המחייה הזולה, מזג האוויר, הטבע והנוף ממקמים את פאפוס כיעד מושלם למגורים. קשה לפספס את כמות הבריטים שברחו מהקור והעבירו את מרכז מושבם לעיר. ניתן גם לראות שמתחילת המלחמה באוקראינה לא מעט מזרח אירופאים שחיפשו שקט ושלווה והצטרפו למקומיים. ישנה אווירה טיפוסית קפריסאית רגועה מעורבת במקבץ גדול של אוכלוסיה בינלאומית. לכן, פאפוס אינה עיר נופש שוממת בתקופת החורף, אלא פועלת כל השנה. כמובן שבתקופת הקיץ, העיר מתמלאת בתיירים שבאים לנפוש ומוסיפים אווירה צעירה וצוהלת אבל ללא ספק יש גם חיים בעיר מחוץ ליולי-אוגוסט.
בגלל היותה עיר נופש, ישנם הרבה בתים בפאפוס שבנויים כשכונה סגורה מסביב לבריכה, או קומפלקס דירות עם בריכה משותפת. הסגנון הזה של הבניה לא פונה רק לאוכלוסייה של תיירים וזרים שעברו לגור בעיר, אלא גם למקומיים כל עוד המיקום של הנכס הוא טוב.

מחירי נכסים בפאפוס:

מחירים של דירות בפאפוס-

דירה עם חדר שינה אחד תתחיל ב- 170 אלף אירו ואם היא חלק מקומפלקס עם בריכה אז המחיר כמובן יעלה ויגיע עד ל 240 אלף אירו אם מדובר בדירה חדשה בקומפלקס יוקרתי. דירה עם 2 חדרי שינה תעלה 220 אלף אירו בבניין רגיל ויכולה להגיע גם עד 300 אלף אירו בקומפלקס חדש עם בריכה במיקום טוב.
צריך לקחת בחשבון שדירות עם נוף לים הן יקרות יותר. דירת חדר שינה וסלון בגודל של 50 מ"ר תעלה סביב 200 אלף אירו. דירה עם שני חדרי שינה וסלון בגודל של 75 מ"ר תעלה סביב 340 אלף אירו.

מחירים של בתים בפאפוס והכפרים מסביב –

מחיר התחלתי של וילות בפאפוס והסביבה יחל ב 300 אלף אירו לבית ישן, מרוחק או ללא שטח מסביב. ככל שמתקרבים לערים, הבית חדש יותר, המגרש גדול יותר או הנוף יפה יותר – המחיר יעלה בהתאם.

אז מה צופן העתיד עבור נדל"ן בפאפוס?

אמנם פאפוס מתוייגת כיעד נופש, אבל היא הרבה יותר מזה. בנוסף לאוניברסיטה הקיימת ליד הים, נבנית בימים אלו אוניברסיטה נוספת, AUB, במרכז העיר. הכפרים מסביב לפאפוס, במרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר כבר התפתחו ומכילים מרכזי חיים משלהם עם מרכולים, טברנות, בנקים ובתי מרקחת. כלומר, חווית הכפר, במרחק נסיעה קצרצר ממרכז העיר והנמל נהייתה יותר אטרקטיבי.
ההתפתחויות העירוניות הצפויות בעיר כוללות בעתיד אוטוסטרדה שתחליף את הכביש האיטי לצפון, לכיוון לאצ'י ומרינה חדשה ויוקרתית באיזור פאייה.
הביקושים לעיר שוברים שיאים!!! ולכן, אנחנו ממליצים בחום רב להזדרז ולברר על נכס כבר היום לפני שהמחירים ממשיכים לעלות.

תהליך קניית נכס בפאפוס –

בפאפוס הטאבו אינו פתוח כל השבוע. הביקושים הגבוהים במיוחד וכמות הבקשות שהוגשו לרכישת נכסים ייצרו עומס שלא היה בעבר על הרשויות שלא עומדות בקצב. לכן, נכון לכתיבת שורות אלו, תהליך הרכישה עומד על תקופת זמן של בערך כחצי שנה להשלמת קניה, בשאיפה שיתקצר בקרוב מאוד.

מיקום זה הכל, פאפוס היא היהלום שבכתר.
צרו קשר היום לפרטים נוספים.

םינורחא םינוכדע

ןוויב ן”לדנ לומ ןיסירפקב ן”לדנ

27/05/2020

ןיסירפקב קנב ןובשח תחיתפ

15/01/2020

ןיסירפקב רצק חווטל סכנ תרכשה

13/01/2020

חזרו אלי עם הצעות השקעה רלוונטיות אלי

Open chat
1
יש לכם שאלה?
Scan the code
יש לכם שאלה בנוגע לנדל"ן בקפריסין? נשמח לענות