קפריסין ישראל

מה אנחנו מציעים

בתים למכירה בקפריסין

אם אתם שוקלים השקעה בבתים למכירה או בכלל בנכסים בקפריסין או בכל מקום אחר בעולם, עומדות בפניכם שתי אפשרויות – או שתשקיעו את הזמן ותהפכו בעצמכם למומחי נדל”ן בשוק המקומי, או שתקבלו ייעוץ מאנשי מקצוע אמינים מקומיים שחיים ומכירים את השוק. כל אופציה אחרת היא מתכון לכישלון.

באיזה מחיר ניתן להשכיר את הנכס? מה פוטנציאל ההשבחה? האם באזור זה גרים בעיקר זוגות צעירים או שמה האוניברסיטה הקרובה מאפשרת קניית דירת סטודיו קטנה והשכרתה לסטודנטים? אילו פרויקטים מתוכננים באזור בשנים הקרובות? בכמה נמכרו נכסים דומים באזור? ועוד. אלו רק דוגמאות קטנות לסוג השאלות שיש לענות עליהן כאשר שוקלים לקנות נכס בקפריסין. בנוסף, יש כמובן את הביורוקרטיה והחוקים המקומיים. כמו בישראל, גם כאן, מדובר בסבך לא פשוט שעליו יש להוסיף גם את קשיי השפה.

אבל שימו לב לנקודה החשובה ביותר, כמשקיעים פוטנציאליים, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם נחשפים להזדמנויות הנדל”ן הטובות ביותר. לדירות, לבתים, למגרשים שעוד לא הספיקו להגיע לכל אתר ברשת – ובמקרה הזה, מדובר במרבית השוק. אתם רוצים להגיע אל “הבן דוד הרחוק של בעל הטברנה השכונתי, שחושב למכור את הבית של סבתא שלו…”. אולי תרצו גישה אל רשימות נכסים שבעליהם נקלעו לקשיים כלכליים ומעוניינים בעסקה מהירה במחיר נמוך ממחיר השוק. אל נכסים אלה מגיעים רק דרך קשרים עם עורכי דין, רואי חשבון, סוכני נדל”ן ועובדי בנק מקומיים. אלו העסקאות שאליהם אתם רוצים להגיע ראשונים!

אז מה אנחנו מציעים? איך קונים בתים בקפריסין?

  • לפני הכל אנחנו נהיה האוזניים והעיניים שלכם. זכרו, העסקאות המעניינות באמת בקפריסין לא מגיעות אל אתרי תיווך הנדל"ן!
  • בתחילת התהליך אתם תספרו לנו על אופי ההשקעה שאתם מחפשים, התקציב, אופק ההשקעה, רמת הסיכון וכו'. אנחנו נדאג שהשותפים שלנו בקפריסין יתחילו לעבוד בשבילכם.
  • במידה ויהיו לנו נכסים רלוונטיים אנחנו נציג אותם בפניכם, ובמידה ותהיו מעוניינים אנחנו נעזור לכם לארגן ביקור בהם.
  • בשלב הבא, השותפים שלנו ידאגו לייעץ ולעזור לכם בתהליך קבלת ההחלטות ללא שום לחץ לקנות. תקבלו ניתוח כלכלי מלא ועזרה בחישוב ההחזר על ההשקעה שלכם וכן על אפשרויות ההשכרה או המכירה העתידית של הנכס. נבחן את סוג העיר, שכונה, בעיות בבניין, סוג הקרקע (ישנם אזורים ספציפים בקפריסין בהם יש בעיית סחף אדמה שגוררת חוסר יציבות ביסודות הבניה), עתודות בניה ועוד'. נדאג להביא איש מקצוע לבחון את התשתית של הנכס לפני הקניה.
  • אם וכאשר תחליטו לרכוש נכס בקפריסין, השותפים שלנו יעזרו לכם בכל אחד מהשלבים. מניהול המשא ומתן מול הקונה ועד ליווי משפטי, בנקאי וביורוקרטי מול כל הרשויות.
  • שימו לב שעבור אזרח זר שאינו חלק מהאיחוד האירופאי ורק עבור מי שאין בבעלותו אזרחות אירופאית, יש צורך בהגשת בקשה מיוחדת לקניית נכס בקפריסים. השלב הזה הוא בירוקרטי בלבד, אין צורך להיות נוכחים במקום ואנחנו נעשה זאת עבורכם. לרוב לוקח לא יותר מחודש לקבל את האישור. 
  • לאחר הקנייה, ובמידה ותהיו מעוניינים, נוכל לעזור לכם גם בשיפוץ והשבחה, עבודה מול אנשי מקצוע וניהול הנכס לטווח קצר או ארוך.

אנחנו בטוחים שיש לכם המון שאלות. אנחנו נשמח לשתף אתכם בידע שלנו ללא כל מחויבות מצדכם וללא שום ניסיונות מכירה מהצד שלנו.

צרו עמנו קשר היום ובדקו האם השקעה בקפריסין מתאימה עבורכם.

םינורחא םינוכדע

ןוויב ן”לדנ לומ ןיסירפקב ן”לדנ

27/05/2020

ןיסירפקב קנב ןובשח תחיתפ

15/01/2020

ןיסירפקב רצק חווטל סכנ תרכשה

13/01/2020

האם עסקת נדל"ן בקפריסין מתאימה גם לכם?

Open chat
1
יש לכם שאלה?
Scan the code
יש לכם שאלה בנוגע לנדל"ן בקפריסין? נשמח לענות